torsdag den 22. februar 2007

færdig!

Så blev den ene version af nederdelen færdig og har været forbi smagsdommerpanelet, som består af mine 3 døtre. Den blev godkendt, men med et par anmærkninger. Jeg havde ikke forestillet mig den med bælte - men jeg blev stemt ned. Og knapperne - hvor jeg syntes at jeg havde fundet en næsten genial løsning (jeg havde brugt bagsiden af nogle perlemors knapper) som i stil passer godt til blandinggarnet (uld og hør)

Nå, men dommen lød på "kikset".

"Pigerne" var hjemme på denne ganske almindelige torsdag pga. snestormen. Det vil sige: de var hjemme pga. far'ens fødselsdag i går og snestormen betød så at de måtte blive.

Vi prøvede at tage billeder udendørs, men der føg simpelthen for meget sne rundt - og det indendørs billede viser ikke mønsteret særligt godt. Men nu skulle det altså være.

Nederdelens udvikling startede her på bloggen d. 7. januar.




nederdelen, vist uden bælte







og knapperne lyser rigeligt op pga. blitzen



Det står noget dårligere til med den hvide udgave af nederdelen - den må lige have en tur til. Kvalitetskontrollen - det er mig ! - er ikke helt tilfreds med designet endnu. Jeg må vælge om nederdelen skal være asymmetrisk - eller ikke. Og det skal være tydeligt. Ikke noget med at den er "lidt" asymmetrisk - så ser det bare ud som om, det er en fejl!!!

Der er trævlet op og garnet er parat til genbrug









5 kommentarer:

Susanne sagde ...

Wow - den er bare lækker !! Og din model er rigtig sød :o)Nu vil jeg glæde mig endnu mere til den er klar til salg. Det var da dejligt at sne inde med familien, sådan et par ekstra timer i en travl hverdag er guld værd. Kh susanne i SIlkeborg

Anonym sagde ...

Tillykke med en meget vellykket nederdel, den er simpelhen dødflot!
Den ser faktisk rigtig sej ud med bæltet.KH Miri

Christa sagde ...

OHHJJJJ hvor er nederdelen blevet flot. Og sikke en smuk fotomodel!!
Nederdelen bliver vist noget af et hitnår du engang lægger den ud til salg.
Min søster er ved at strikke din Kaunitrøje i vinrød/lilla Kauni. Den bliver god!
Hyggelig hilsen Christa

Naomi sagde ...

I can't understand what you wrote but the skirt design is great! I really like it!!

Helle Holst sagde ...

Halløj hvor er den lækker! Den vil jeg glæde mig til at strikke ligeså snart der ligger et mønster:o)

Kh. Helle