søndag den 1. april 2007

billedvæv

Flere fra webstrik foreslog, at min nederdel kunne hedde noget med is - ice, gletcher og lignende. Rigtig gode navne, men lige for tiden arbejder jeg på at komme i gang med noget billedvæv, som handler om is, så derfor valgte jeg disse navne fra.
Om vævningen på et tidspunkt skal have et navn i den retning, ved jeg selvfølgelig ikke endnu. Arbejdstitlen er noget med "is der smelter" - det er smukt, men truende, hvis det tænkes ind i miljø sammenhæng og den globale opvarmning. Det er den modsætning, jeg gerne vil have fat på.
Billedoplægget er en skitse ud fra nogle billeder min søn har taget på Grønland, han arbejder for tiden på Thule-basen.
Trenden er lavet af noget gammelt, med stadigvæk smukt, hør.
Desværre er det frygteligt tidskrævende med vævningen, men nu er jeg i det mindste ved at være parat til at væve en prøve.

Ingen kommentarer: