søndag den 1. april 2007

Påskeferie

Mandemodellen vokser. Jeg ville gerne have haft den færdig inden påske, men det helt fantastiske vejr i weekenden kom i vejen for strikkeriet. Det sidste ærme kommer til at vente til efter påske. Onsdag morgen tager min mand og jeg til Barcelona - i 10 dage! - og jeg har besluttet at det strikketøj, der skal med på turen skal veje mindre. Og så skulle der også gerne være mere arbejde i det - måske et sjal, sådan et har jeg ikke strikket før, men ofte haft lyst, når jeg ser hvad andre strikker. God påske!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Kære Ruth

Hvor er det fine ting du laver, jeg tror min mand vil kunne lide herretrøjen, så hvis du laver opskrift til den, og vil sælge den, sååååh tror jeg, jeg er køber. Hvor er det ærgerligt at få sit strikketøj stjålet, så skidt da med pung og lign. ;o))
Venlig hilsen
Birgit