onsdag den 17. januar 2007

opskrifter mm.



Der har været et par spørgsmål på bloggen vedrørende de ting jeg har lagt ind på det seneste, og jeg svarer gerne. De går mest på at jeg må se at komme i gang med at lave noget, og det er positivt, at der er nogen der gider puste mig lidt i nakken. Så kære Frida og Tris - ja, nederdelsmønsteret bliver til noget på et tidspunkt og kære Charlotte - tak for din kommentar til skyggetrøjen. Ja, det er en opskrift der er undervejs, og den er noget længere fremme end nederdelen.


Desværre arbejder jeg ikke så hurtigt, og heller ikke altid målrettet - jeg skal i hvert fald presses lidt først.


Jeg har lige nogle ting jeg skal have prøve - lige nu har jeg en idé om en rib trøje, strikket på "tværs" i alle mulige farver
- og der ligger også en babyrib trøje ved siden af fjernsynet.


Det er rart at have et strikketøj parat, der svarer til humør, tid osv.

Ingen kommentarer: