søndag den 26. august 2007

Autumn Kal


Michelle Martino har startet en KAL for min Efterårs trøje. http://groups.yahoo.com/group/AutumnKAL

Det er lidt syret og temmeligt uvirkeligt at en hel masse mennesker vil bruge tid på at strikke efter min opskrift. Det er smigrende og også temmelig skræmmende -

Michelle Martino has started a KAL for my Autumn Cardigan. http://groups.yahoo.com/group/AutumnKAL

I feel a little strange about many people using time knitting my pattern. I am flattered and scared as well.

5 kommentarer:

Hannestrik sagde ...

Hej Ruth.
Jeg kan godt forstå at der er mange mennesker der gerne vil strikke din trøje, men det er også et stort skulderklap til dig, som du fortjener. Hilsen Hanne H.

Anonym sagde ...

Det er alltid spennende å besøke din blogg! Du designer så utrolig mange fine plagg. Skjønner godt at mange vil være med på "Autumn Kal"...det jakken er jo helt nydelig!!! Vennlig hilsen Eva Anette

Kristine sagde ...

Det er en stor og facinerende tanke - men dine designs er så gennemtænkte at der er god grund til at give sig i kast med dem! Din leg med farverne og kombinationen af kauni effekt garner er jeg meget facineret af, og en dag når jeg også dertil at jeg strikker en af dem.

Kristine, Salten

Susanne sagde ...

Kan egentligt godt forestille mig at det må være lidt syret at opleve det :o) Men det er jo noget af et skulderklap til dig og dine evner.... og fornemt selskab du er kommet i - helt fortjent !! Kh Susanne i Silkeborg

Knittings Nice! sagde ...

No you must accept the flattery...am doing the cardi now in Em and En...loving it...have finished 2nd round of leaves. Theres quite a few of us doing it on a KAL and its so lovely seeing all the different colourways. One lady is doing it in the turquoise background and beige/brown/tan leaves...honestly the colours sing.
Look forward to your next pattern.